неділю, 5 грудня 2010 р.

Мозаїка на кухні (коротенький майстер-клас)

Сьогодні вирішила поділитись з Вами досвідом створення мозаїчного панно. Одразу скажу, що робота це нелегка, особливо для ніжних  жіночих рук, але результат того вартий.

А виникла в мене ця ідея після того, як ми з Мстиславом купили посудомийну машину (чудовий агрегат, саме для ніжних жіночих рук)))), яка призначалась під забудову. Але «забудувати» її не вдалось, тому я придумала  зробити для неї ось таку оригінальну стільницю.




Для основи я використала  лист плити ДСП без ламінації (залишилась від шафи-купе (між двома листами такої плити були запаковані дзеркальні двері)), усі необхідні прорізи для труб чи ще якихось пристосувань теж потрібно зробити на початковому етапі.
Власне сама мозаїка, це шматки кафельної плитки (що залишились після ремонту ванної кімнати), порізані на квадратики та трикутнички за допомогою ось такого склорізу.

 Саме процес нарізки і є найважчою частиною роботи, але якщо долучити до справи чоловічу силу – справа рухається набагато швидше ))). З бежевою плиткою я ще справлялась, а от «шоколадний» керамограніт …. був не під силу склорізу навіть у Славчикових руках, його розбивали молотком, попередньо загорнувши у старі джинси.
Потім  я зробила базову розмітку білим олівцем, а все решта  народжувалось в процесі.

Клеїла на ПВА, яке купила в будівельному магазині. Перед наклеюванням загрунтувала поверхню тим же ПВА в один шар.
При викладанні узорів не варто надто захоплюватись «примірюванням» без клею, забирає досить багато часу і зусиль, особливо коли ненароком зачепити і все позсувається зі своїх місць. Тому краще викласти невеликий елемент і якщо подобається – одразу приклеїти. Тим більше, що ПВА не висихає моментально, і все можна буде поправити навіть після наклеювання.
Після того, як клей добре висохне (я чекала трохи більше 24 годин) можна наносити затирку (фугу), також продається в будівельних магазинах.  Нажаль цей процес я не фотографувала, але якщо, комусь буде цікаво то розміщу фото вже готової та встановленої стільниці.
Якщо когось більш детально зацікавить який-небудь процес -  всі  запитання та зауваження приймаються в коментарях. Мені буде цікаво дізнатись Ваші думки та враження.

Немає коментарів:

Дописати коментар