вівторок, 19 липня 2011 р.

Я отримала ПІФ-подарунок!

Кожен з нас - людей захоплених ручною роботою,  любить робити та дарувати подарунки. Але не зважаючи на це, ми теж любимо їх отримувати )))) Я - не виняток ))) На самісінький мій день народження я отримала ось таку красу:

Записничок у тканинній палітурці з вишитим ангеликом, та ще двоє вишитих херувимчиків у рамочці! Ні дати ні взяти - початок колекції !!!
А спрезентувала все це Аліна, з міста Києва, інші її роботи можна подивитись ось тут http://bedryk.blogspot.com/.
Дякую, Аліночка, мені дуже саодобалось!!! А записничок я одразу ж почала використовувати для ескізів при створенні іменних штампів ))) дуже зручний формат! Успіхв Тобі і натхнення!!!

4 коментарі:

  1. О, як чудово все получилося - у самісінький День народження!!! Мені дуже приємно, що тобі сподобалися мої скромні витвори)))

    ВідповістиВидалити
  2. Чудовий подарунок до Дня народження!!!Вітаю!

    ВідповістиВидалити