середу, 19 січня 2011 р.

ПОДАРУНКИ в добрі руки. Або: "Ура!!! Я беру участь у грі ПІФфочок!!!"

Останніми днями, не зважаючи на високу зайнятість і масу різних цікавих пригод, я стала учасницею гри від Наталі. Вперше беру участь в подібному заході, тому не обійшлось без пригод (які лише нам з нею відомі! )))) 


ПРАВИЛА

Суть гри полягає в тому, що коли тебе обирають на роль ПІФочки це рівнозначно тому, що на протязі року подарують щось красиве-прекрасиве. А ти, в свою чергу, повинен також знайти трьох людей, яким зробиш подарунок в цьому році. Класно, правда ж?



МАЛЕНЬКЕ ДИВО
Але це, ще не все. Саме в час, коли Наталя обирала претенденток на подарунки від неї, я прочитала класну статтю, ключовою думкою якої було "практикуйте спонтанні акти доброти і красоти". Мені настільки сподобалось, що я одразу ж переписала цю фразу у свій щоденник. І тут, перечитуючи новини блогу "Маленький світ" - з"являється можливість потішитись самій і потішити інших і добротою (спонтанною!) і красотою!!! Чим не маленьке диво? ))) 


ШУКАЮ ТРЬОХ РУКОДІЛЬНИЦЬ
Отож, тепер вже я, оголошую такий набір у ПІФочки (хоча до цих пір не знаю що ж означає ця абревіатура, хто знає поділіться зі мною, будь-ласка)))))). 
Подарунки це завжди чудово, тому хто хоче отримати на протязі року від мене подарунок-сюрприз - пишіть в коментарі до цього посту. А я, зі свого боку, обіцяю придумати щось інтригуюче, цікаве та корисне!

P.S. Дива трапляються там, де в них вірять. І чим більше вірять, тим частіше вони трапляються!

P.P.S. Одразу хочу сказати, що однією з обов'язкових умов участі є активна діяльність у блогосфері рукодільного сегменту. Чекаю з нетерпінням!!!

2 коментарі:

  1. О я хочу отримати подаруночок :))) І також хочу подарувати щось від себе :) Можна?

    ВідповістиВидалити
  2. Звичайно ж! Для цього і бавимось! Залиш будь-ласка свої координати, а я - вишлю свої ).

    ВідповістиВидалити